Uusi kausi – uudet kujeet

29.8.2023

Kesä alkaa olla ohi ja ne taatusti ansaitut kesälomatkin takanapäin. Urheiluseuroissa eletään uuden kauden osalta mielenkiintoisia aikoja, kesälajeissa toiminta alkaa kääntyä kohti syksyä ja sallittua on myös ottaa tässä vaiheessa pieni hetki happea ennen kuin uusi kausi startataan käyntiin. Talvilajeissa toiminta uuden kauden osalta on jo kovasti käynnissä ja tahti sen kuin kiihtyy. Kohtahan ne sarjatkin käynnistyvät.

Alkusyksy on hyvä aika kehittää seuran toimintaa

Tämä uuden kauden aloitus tai vanhan päättyminen on yleisesti ollut se hetki seuroissa, kun toimintaa tarkastellaan laajoista näkökulmista ja suunnitellaan parannuksia sekä kehityskohteita kohti uutta tulevaa toimintakautta.

Pääsimmekö tavoitteisiin? Kasvoiko jäsenmäärä seurassa? Millaista palautetta saimme jäseniltä? Toimiko viestintä sisäisesti ja ulkoisesti? Onko seuraamme helppo tulla niin harrastajien, toimihenkilöiden kuin vanhempien? Hoituiko laskutus ja taloushallinto helposti? Pystyimmekö tuottamaan sellaista palvelua ja toimintaa seuran sisällä, mihin olemme itse tyytyväisiä? Näitä ja monia muita kysymyksiä varmasti seuroissa pohditaan kohti uutta kautta siirryttäessä.

Jopoxissa tämä kyseinen ajankohta vuodesta on yleisesti kiireinen ja niin se on tänäkin vuonna. Seuraesittelyitä, käyttöönottokoulutuksia, järjestelmän alustustoimia, uuden kehittämistä ja ennen kaikkea laadukasta asiakaspalvelua tehdään kiristyvällä tahdilla.

Mietitkö sinä seurallesi ohjelmistokumppania, joka pystyy tarjoamaan kaikki urheiluseuran arjessa tarvittavat työkalut ja toiminnallisuuden nopeasti ja kustannustehokkaasti? Tässä me olemme, tarjoamme parhaat käytännöt ja jo yli 20 vuoden kokemuksella seuratoiminnasta.

Jopoxin perustoimintoja ovat muun muassa:

Varaa seurallesi Jopox — esittely ja tiedät 100 % varmuudella miten voimme olla avuksi juuri teidän seurallenne. Paljonko esittely maksaa? Ei mitään, se on aina maksuton. Ja pidetään etänä, helppoa.