Usein kysytyt kysymykset

Kuinka kirjaudun seuramme Jopoxiin?

Seurasi lähettää sinulle kutsun ja voit luoda seurakohtaisen käyttäjätilin. Tämän jälkeen pääset kirjautumaan Jopoxiin seurasi kotisivujen kautta tai lataamalla sovelluskaupasta Jopox sovelluksen.

Miten saan itselleni Jopox-tunnukset?

Ryhmäsi ylläpitäjä kutsuu sinut seurasi Jopoxiin ja luot seurakohtaisen käyttäjätilin. Sen jälkeen voit ladata Jopox sovelluksen. Mikäli et ole saanut seuralta kutsua Jopoxiin, olethan yhteydessä ryhmäsi ylläpitäjiin.

Paljonko Jopox maksaa kuukaudessa?

9,90 €/kk per ryhmä/joukkue. Seuran kuukausihinta määräytyy ryhmä/joukkuemäärän mukaan ja sisältää aina rajattoman määrän käyttäjiä sekä jäseniä. Maksimi kustannus kuukaudessa on 395 €/kk mikäli kyseessä on seura, jossa on enemmän kuin 40 joukkuetta/ryhmää. Pienelle seuralle minimihinta on 35 €/kk mikäli ryhmiä/joukkueita 3 tai alle. Hinnat alv 0 %. Tutustu hinnastoomme tästä.

Mitä kuukausihintaan sisältyy?

Kaikki Jopoxin perustoiminnot kuten kotisivut, jäsenrekisteri, ryhmien kalenterit, mobiilisovellus, ilmoittautumiset, lomaketyökalu, raportit, laskutustyökalu, viestintätyökalut ja jatkuva maksuton tuki. Hintaan sisältyy aina rajattomasti käyttäjiä ja jäseniä.

Miksi kannattaisi valita Jopox?

Hyvä kysymys. Mikäli etsitte yhteistyökumppania, jolla on aito halu auttaa suomalaisia urheiluseuroja digitalisoimaan arjen aherrusta ja ottamaan seuraava askel seuratoiminnassa uskomme meidän olevan siihen oikea valinta. Emme ole pelkkä palveluntarjoaja, joka lähettää kerran kuukaudessa seuralle laskun. Kehitämme järjestelmää jatkuvasti seurojen tarpeiden pohjalta ja pidämme asiakkaamme mukana tässä kehityksessä.