ILMOITTAUDU JOPOX — WEBINAARIIN 4.10. klo 15:00

28.9.2023

Hei seuratoimija! Oletko miettinyt urheiluseurallesi toiminnanohjauksen työkalua, joka tarjoaa kaikki tarvittavat toiminnot helposti yhdessä ja samassa paketissa? Jopox on sellainen.

Maksuttomassa webinaarissa ke 4.10. klo 15:00 pääset käytännön läheisesti kuulemaan miten Jopox helpottaa urheiluseurojen arkea ja millaisia työkaluja se tarjoaa seurojen käyttöön.

Esittelemme webinaarissa monipuolisesti Jopoxin hyötyjä urheiluseuratoiminnalle. Webinaari on tarkoitettu seuroille jotka eivät vielä käytä Jopoxia. Jos toimit urheiluseurassa rahastonhoitajana, seuratyöntekijänä, hallituksen jäsenenä tai muuten aktiivisesti niin ilmoittaudu rohkeasti mukaan!

Tutustumme webinaarissa mm. seuraaviin Jopox ‑ominaisuuksiin:

• Seuran viestintä
  • Kausikohtainen jäsenrekisteri
  • Laskutus ja taloushallinto
  • Seuran toimintaan integroidut kotisivut
  • Webinaarin lopuksi voit esittää kysymyksiä Jopoxiin liittyen

• Aika: Keskiviikkona 4.10. klo 15:00
  • Kesto: Max. 1h
  • Esittelijä: Jaakko Isokoski, Jopox Oy
Nähdään webinaarissa keskiviikkona 4.10. klo 15.00! 😊

Mikäli et pääse osallistumaan webinaariin niin voit myös varata henkilökohtaisen Jopox ‑esittelyn helposti TÄSTÄ

NÄMÄKIN SEURAT LUOTTAVAT JOPOXIIN

”Aikaa säästyy todella paljon eikä tarvitse itse lähetellä maksumuistutuksia tutuille henkilöille.” (JuniorPelicans toimistopäällikkö Satu Piiparinen.)

”Koulutuspäivänä moni asia tuntui helpottuvan, jotka ovat tuntuneet aiemmin haastavilta joukkueen arjen pyörittämisessä.” (Luvian Veto, Petteri Haanpää)

“Uusi kotisivupohja siirsi verkkosivumme nykypäivään! Se on näyttävä ja toimiva kokonaisuus. Ehdottomasti suositeltava muutos kaikille seuroille” (Nurmijärvi Seven Ringettes ry, Sami Tilander)

Uusi kausi – uudet kujeet

Kesä alkaa olla ohi ja ne taatusti ansaitut kesälomatkin takanapäin. Urheiluseuroissa eletään uuden kauden osalta...