Jopox mobiilisovellus

Kaikki Jopoxin käyttäjät voivat ladata maksutta puhelimeensa Jopox-mobiilisovelluksen. Sovellus tekee viestinnästä entistä helpompaa, tehokkaampaa ja nopeampaa – siellä missä käyttäjä ikinä liikkuukin. Sen mukana kulkevat myös kaikki Jopoxin tarjoamat palvelut.

Jopox mobiilisovelluksen kautta jokainen jäsen voi ilmoittautua joukkueen/ryhmän tapahtumiin Jopox Pukukopissa sekä ylläpitää omia henkilötietojaan helposti. Mobiilisovelluksen kautta myös jokainen jäsen löytää henkilökohtaisen laskutusarkistonsa, jonka kautta laskut löytyvät aina helposti.

Sähköpostin lisäksi sovelluksen kautta voi lähettää viestin suoraan vastaanottajan puhelimeen, täysin veloituksetta! Voit hyödyntää nopeaa ja maksutonta viestipalvelua monessa tilanteessa: muistuttaa junioreiden vanhempia pelireissun lähtöajasta tai kertoa joukkueelle/ryhmälle harjoitusten äkillisestä peruuntumisesta. Puhelimen ruudulle ilmestyvä push-viesti varmistaa, että viesti huomataan heti ja siihen reagoidaan nopeasti.

Sovelluksen toiminnallisuudet tiivistetysti:

• IN/OUT ilmoittautumiset tapahtumiin
  • Viestintä
  • Yksi näkymä, jossa kaikki ajankohtaiset tapahtumat
  • Seuran omat uutiset yhdessä paikassa
  • Sähköinen jäsenkortti ja jäsenedut
  • Laskuarkisto