Urheiluseuran laskutus ja talous

Jopoxista löytyy työkalut urheiluseuran kirjanpitoon, sähköiseen laskutukseen sekä taloushallintoon. Helppokäyttöiset työkalut helpottavat seuran ja joukkueen/ryhmän rahastonhoitajien arkea.

Laskujen lähetys hoituu sähköpostitse ja käyttäjät löytyvät omat laskut myös Jopox mobiilisovelluksesta. Rahastonhoitajan ei tarvitse seurata muita järjestelmiä, kun Jopoxista hän näkee heti maksujen kokonaistilanteen. Maksujen seuranta voidaan automatisoida eikä näitä asioita tarvitse tuolloin tehdä manuaalisesti.

Tarjoamme lisäpalveluna Jopox Maksupalvelu ominaisuutta jolla seuran laskutus, maksaminen, tulojen hallinta, menojen hallinta sekä kirjanpitoaineisto on automatisoitua ja säästää valtavasti aikaa. Tätä lisäpalvelua käyttää yli 70% asiakkaistamme.

Vaihtoehtona on myös rajapinta Visma Netvisor järjestelmään jolla kaikki myyntilaskut siirtyvät Jopoxista Netvisoriin automaattisesti oikeille kustannuspaikoille valmiiksi tiliöitynä ilman viivettä ja odottelua.

Helppokäyttöinen laskutustyökalu

Seuran yhteinen tuotevalikoima