Jopox

Ominaisuudet

Laajat perustoiminnot

Toiminnanohjaus

Urheiluseuran toiminnanohjaus onnistuu helposti Jopoxin sähköisillä työkaluilla, yksi järjestelmä, joka sisältää kaikki tarpeelliset toiminnot!

Kotisivut

Helppokäyttöiset , nykyaikaiset ja laadukkaat kotisivut urheiluseuran ja joukkueiden/ryhmien tarpeisiin.

Laskutus ja talous

Laskuta seurasi jäsenet helposti Jopoxista. Myös joukkueet ja ryhmät voivat laskuttaa omia jäseniään sekä tuottaa kirjanpitoaineistoa seuralle.

Viestintä

Jopoxissa urheiluseuran viestintä – niin ulkoinen kuin koko seurayhteisön sisäisen viestintä – hoituu tehokkaasti.

Jäsenrekisteri

Sähköinen jäsenrekisteri pitää seuran ja joukkueen/ryhmän tiedot aina ajan tasalla ja suojattuna.

Kalenterit

Joukkueiden/ryhmien ja jäsenten ajanhallintaa Jopox-kalenterilla kaudesta toiseen.

Jopox Pukukoppi

Joukkueen/ryhmän sisäinen viestintäkanava – urheilijoille ja harrastajille, vanhemmille ja toimihenkilöille.

Jopox mobiilisovellus

Maksuttomassa mobiilisovelluksessa Jopoxin palvelut kulkevat mukana kaikkialla.

Tiedonhallinta

Urheiluseuran tiedonhallinnan sähköiset työkalut helpottavat kaikkia – niin urheilijoita, vanhempia, joukkueita/ryhmiä kuin toimihenkilöitäkin.

Ilmoittautumiset ja lomakkeet

Kerää ilmoittautumia kouluihin, kerhoihin sekä muihin tapahtumiin. Ohjaa henkilötiedot suoraan seuran rekisteriin.

Raportit ja tilastot

Urheiluseuran ja -joukkueen/ryhmän raportit tilastoista – myös yksilötasolla

Lisäpalvelut

Lisäpalveluita voi tilata käyttöönoton yhteydessä tai koska tahansa seuran Jopox ylläpidosta

Maksupalvelut

Helppoa laskutusta, nopeaa verkkomaksamista, hallinnoi tuloja ja menoja sekä muodosta vaivattomasti valmista kirjanpitoaineistoa. Maksupalvelut sisältää myös Verkkomaksut-lisäpalvelun.

Verkkomaksut

Varmista seurasi nopea rahaliikenne ja kerää osallistumismaksut automaattisesti verkkomaksuina ilmoittautumisten yhteydessä.

Valmennustyökalu

Markkinoiden ainoa urheiluseuran toiminnanohjausjärjestelmään integroitu valmennustyökalu. Harjoitepankki, raportit ja kausisuunnitelmat.

Vuorojakotyökalu

Joukkueen/ryhmän ottelu- ja harjoitusvuorot helposti hallinnoitavissa ja jaettavissa suoraan Jopoxissa.

Sähköinen jäsenkortti

Seuran jäsenkortit kulkevat sähköisenä jäsenistön matkassa näppärästi Jopox-sovelluksessa.

Jäsenedut

Seuran jäsenedut kulkevat sähköisenä jäsenistön matkassa Jopox-sovelluksessa.

Lisäkoulutukset

Tarjoamme pääkäyttäjille sekä joukkueiden/ryhmien ylläpitäjille seuran tarpeiden mukaan räätälöityjä Jopox-koulutuksia.

Netvisor-rajapinta

Automatisoitu rajapinta sähköiseen taloushallinnon järjestelmään Netvisoriin.