Jopox-lisäpalvelu

Verkkomaksut

Verkkomaksut-lisäpalvelun avulla kytket lomaketyökalulla tehtyihin lomakkeisiin verkkomaksamisen.

Loistava apuväline kun haluatte mahdollisimman helposti ja suoraviivaisesti ilmoittautumisen yhteydessä kerätä myös osallistumismaksut. Ei tarvetta jälkikäteen lähettää laskuja, seurata saatavia tai periä rästissä olevia maksuja.

Seura tarjoaa ilmoittautujalle myös monipuolisia maksuvaihtoehtoja pankki- ja luottokorttimaksujen sekä verkkopankkipainikkeiden muodossa.

Tutustu myös muihin lisäpalveluihin:

Lisäpalveluita voi tilata käyttöönoton yhteydessä tai koska tahansa seuran Jopox ylläpidosta

Maksupalvelut

Helppoa laskutusta, nopeaa verkkomaksamista, hallinnoi tuloja ja menoja sekä muodosta vaivattomasti valmista kirjanpitoaineistoa. Maksupalvelut sisältää myös Verkkomaksut-lisäpalvelun.

Taloushallintaintegraatiot

Automatisoitu rajapinta sähköiseen taloushallinnon järjestelmään Netvisoriin.

Sähköinen jäsenkortti

Seuran jäsenkortit kulkevat sähköisenä jäsenistön matkassa näppärästi Jopox-sovelluksessa.

Jäsenedut mobiilisovellukseen

Seuran jäsenedut kulkevat sähköisenä jäsenistön matkassa Jopox-sovelluksessa.

Vuorojakotyökalu

Joukkueen/ryhmän ottelu- ja harjoitusvuorot helposti hallinnoitavissa ja jaettavissa suoraan Jopoxissa.

Lisäkoulutukset

Tarjoamme pääkäyttäjille sekä joukkueiden/ryhmien ylläpitäjille seuran tarpeiden mukaan räätälöityjä Jopox-koulutuksia.