Uutta Jopoxissa — Jäsenedut!

15.2.2022

Jopox sähköinen Jäsenkortti on monipuolistunut uudella toivotulla Jäsenedut palvelulla.  Seuran tarjoamat yhteistyökumppanien ja muiden sidosryhmien jäsenedut kulkevat nyt siis sähköisenä jäsenistön matkassa näppärästi omassa mobiililaitteessa Jopox-sovelluksessa.

Jäsenedut on näin helppo tarjota seuran jäsenille nähtäville ja käytettäväksi. Voitte seurata raporttien kautta myös kuinka paljon eri jäsenetuja on käytetty. Kun palvelu on otettu käyttöön voi seura räätälöidä jäsenedun haluamansa näköiseksi, sekä rajata myös jäsenedun voimassaoloaikaa.

– Meidän sähköinen Jäsenkortti lisäpalvelu on ollut suosittu seurojen keskuudessa ja asiakkailtamme on kentältä tullut toiveita, että jatkossa myös jäsenetuja voitaisiin tarjota Jopox mobiiliapplikaation kautta. Tartuimme asiakkaiden toiveeseen siis tässäkin asiassa, kertoo Tom Hedman, Jopoxilta.

Halusimme tarjota urheiluseuroille helppoa ratkaisua jäsenetujen hallinnointiin

Markkinoilla olevat muut jäsenkortti- ja etupalvelut vaativat normaalisti seuralta ylimääräisen jäsenrekisterin manuaalista ylläpitoa, joka usein on työlästä ja aikaa vievää.

– Jopoxissa seurojen jäsenrekisterit ovat jo valmiina ja ajantasalla joten sen päälle jäsenetujen tarjoaminen Jopoxin kautta on helppoa ja suoraviivaista. Eli haluamme helpottaa urheiluseurojen arkea, kertoo Hedman.

Urheiluseuroilla mahdollisuus lisäansaintaan

Kun jäsenedut ovat oikeasti käden ulottuvilla käyttäjien taskuissa Jopox mobiiliapplikaation kautta, nousee niiden käyttöaste uudelle tasolle. Jäsenetukohtainen tieto edun käyttömääristä luo seuralle hyvän lähtökohdan ansaintamahdollisuuksille ja mahdollistaa käyttömäärätietojen näyttämisen yhteistyökumppaneille. Kyseessä on urheiluseurojen näkökulmasta täysin uudenlainen työkalu lähestyä potentiaalisia yhteistyökumppaneita ja neuvotella hyödyllisiä etuuksia jäsenilleen käytettäväksi.

Jos kiinnostuit mutta seurallasi ei ole vielä Jopox käytössä niin voit varata maksuttoman Jopox esittelyn TÄSTÄ.