Parempaa urheiluseuratoimintaa

14.5.2017

Salibandyseura Nibacoksella ei ennen ollut yhteistä tiedotuskanavaa ja joukkueet hoitivat tiedottamisen kukin omia kanaviaan käyttäen. Tästä tuskasta lähti tarve yhtenäistää toimintaa ja seurassa otettiin Jopox käyttöön. Pian seurassa huomattiin, että Jopox tarjoaa paljon enemmän kuin vain apua viestintään.

- Jopox on helppokäyttöinen järjestelmä, joka sopii jokaiselle urheiluseuralle. Perusnettisivun alta löytyy mahtava ja laaja työkalu koko seuran toimintaan. Treenipäiväkirja toimii valmennuksen apuna ja rahastonhoitajalle on oma työkalu laskutukseen ja jopa taloudenhallintaan. Nibacos suosittelee lämpimästi Jopoxia, toteavat hallituksen jäsen Jani Koivisto sekä juniorijaoston puheenjohtaja Sami Anttonen.

- Nyt kaikkien joukkueiden tiedot löytyvät yhdestä paikasta ja ovat jokaisen saatavilla reaaliaikaisesti. Tapahtumista tiedottaminen ja niihin ilmoittautuminen hoituvat yhden sivuston kautta. Tilastoinnit harjoituksista ja otteluista säilyvät historiassa ja niistä voidaan ajaa monenlaisia raportteja, Koivisto listaa Jopoxin etuja.

Jopox on urheiluseurojen toiminnanohjausjärjestelmä, joka on luotu helpottamaan seurojen arkea. Jopox tarjoaa seuroille muun muassa responsiiviset kotisivut, joukkueen sisäisen tiedotuskanavan, kalenterit, harjoituspäiväkirjan, jäsenrekisterin sekä työkalut tiedottamiseen, vuorojakoon, sähköiseen laskutukseen, lomakkeiden tekoon, raportointiin, tilastointiin ja varainhankintaan.

Jopox-lyhyesti
  1. Jopox on koonnut yhteen kaikki urheiluseuran tarvitsemat työkalut, mikä säästää seuran aikaa ja rahaa.
  2. Urheiluseurojen toiminnassa on usein enemmän ihmisiä mukana, mitä pk-yrityksissä. Jopox mahdollistaa tiedolla johtamisen urheiluseuroissa.
  3. Jopox on käytössä yli 130 urheiluseurassa ympäri Suomea, sisältäen yhdeksän jääkiekon liigaseuraa.
  4. Seuran yhteisestä työkalusta hyötyvät pelaajat, junioreiden vanhemmat, kannattajat, toimihenkilöt sekä seurajohto.
  5. Jopox tarjoaa jatkuvan maksuttoman palvelutuen kaikille käyttäjilleen.

Tyttösalibandy on vahvassa kasvussa. Jopox-mobiilisovellus auttaa Nibacoksen joukkueviestinnässä.

- Valmentaja tai joukkueenjohtaja voi muutamalla klikkauksella laittaa koko joukkueelle push-viestin vaikkapa muuttuneesta treeniajasta. Samoin pelaaja tai vanhempi voi ilmoittaa helposti, jos treeneihin ei tänään päästäkään, Sami Anttonen kertoo D‑tyttöjen treeneissä.