Urheiluseuran vuorojaot

Joukkueen ottelu- ja harjoitusvuorot helposti hallinnoitavissa

Jopox-järjestelmän kautta ottelu- ja harjoitusvuorojen jakaminen joukkueille on helppoa. Vuorojen jakaja jakaa vuorot joukkueille halutulle ajanjaksolle kenttäkohtaisesti. Järjestelmä ilmoittaa automaattisesti joukkueen ylläpitäjille uusista vuoroista. Joukkueet voivat kuitata omat vuoronsa ja siirtää ne omiin kalentereihinsa. Muutosten ilmetessä joukkue voi vapauttaa oman vuoronsa vapaiden vuorojen listalle. Järjestelmä tiedottaa seuran muita joukkueita automaattisesti muutoksista ja vapaista vuoroista sähköpostitse.

Vuorojen jakaja saa selkeän raportin vuorojen käytöstä ja muutoksista esimerkiksi laskutusta helpottamaan.

1

Harjoitus- ja otteluvuorojen jako joukkueille

2

Joukkueet voivat kuitata vuorot ja siirtää ne helposti omaan kalenteriinsa