Asiakastarinat

Jopox Maksupalvelut käytössä Suomen suurimmalla jääkiekkoseuralla -JuniorPelicans

JuniorPelicans on 2016 perustettu päijäthämäläisten jääkiekkoseurojen yhteenliittymä. Seura tarjoaa pelaajilleen koko Päijät-Hämeen alueella pelaajapolun, joka mahdollistaa kilpa- ja harrastustoiminnan lapsesta aikuisikään asti.

Junior Pelicans on menestyvä ja kasvava seuratoiminnan edelläkävijä, joka innostaa kehittymään ja mahdollistaa onnistumisen elämyksiä. Siksi on tärkeää, että myös seuran talous ja rahaliikenne on nykyaikaista ja toimivaa.

Jopox Maksupalvelut on urheiluseuran oma sähköinen maksupalvelu, joka automatisoi laskutuksen ja maksamisen helpoksi ja nopeaksi.

Suomen suurin jääkiekon junioriseura JuniorPelicans halusi nykyaikaistaa laskutuskäytäntöjä, niin uusien kiekkokoulu-ryhmien kuin normaalin seura- ja joukkuetoiminnankin osalta. Jopox Maksupalvelut vastasi tähän tarpeeseen hienosti, kertoo JuniorPelicans ry:n toiminnanjohtaja Ari Suomalainen.

-Jopox kokonaisuudessaan on ollut alusta asti seuralle tärkeä toiminnanohjauksen työkalu ja on hienoa, että pystymme keskittämään mahdollisimman monia toimintoja Jopoxiin. Seurallemme on nyt käynnissä seitsemäs vuosi yhteistyötä Jopoxin kanssa ja tuona aikana järjestelmää on myös jatkokehitetty hyvin asiakaslähtöisesti.

Suomalainen nostaa esille tyytyväiset käyttäjät ja kertoo, että positiivista palautetta on tullut paljon niin ”kokeneilta” vanhemmilta kuin uusien harrastajien vanhemmiltakin.

-Kiitosta on saanut etenkin se, että myös normaalit joukkuelaskut voi hoitaa heti ja myös mobiilisti. Kiekkokouluilmoittautumisten yhteydessä käytämme verkkomaksutoimintoa.

”Aikaa on vapautunut seuran ydintoimintoihin ja toiminnan kehittämiseen

Verkkomaksaminen ilmoittautumisten yhteydessä on tuonut selkeitä hyötyjä seuralle niin ajansäästön kuin myös ilmoittautumisten hallinnoinnin kautta. Nyt aikaa on vapautunut seuran ydintoimintoihin ja toiminnan kehittämiseen, kertoo tyytyväinen Suomalainen.

-Jopox Maksupalvelut oli helppo ottaa käyttöön niin seura kuin joukkuetasollakin. Maksupalveluiden myötä seuran laskutus ja ennen kaikkea maksaminen on pitkälle automatisoitua ja se vapauttaa niin seuramme työntekijöiden kuin myös vapaaehtoisten toimihenkilöiden resursseja varsinaisen toiminnan kehittämiseen.

Avainsanat tässä uutisessa:

Muita samaan aiheeseen liittyvä uutisia ja asiakastarinoita:

Seuran kehittäminen alkaa sujuvasta tiedonkulusta, johdonmukaisuudesta ja yhteistyöstä eri toimijoiden kanssa – KaaPo ry näyttää esimerkkiä

Monet urheiluseurat pohtivat jatkuvasti, miten kehittää urheiluseuratoimintaa sujuvammaksi ja helpommaksi. Jalkapallon erikoisseura Kaarinan Pojat (KaaPo) tietää hyvin organisoidun seuratoiminnan kulmakivet. ­ Vuonna 1958 perustetun kaarinalaisen seuran arvoja ohjaavat positiivisuus, luotettavuus, iloisuus ja yhteisöllisyys. Tämä näkyykin KaaPo:n toiminnassa ulospäin, sillä seura valittiin vuonna 2017 vuoden urheiluseuraksi.  Tällä hetkellä seura kasvaa voimakkaasti. Syksyllä […]
Lue lisää

Uutta Jopoxissa – Jäsenedut!

Jopox sähköinen Jäsenkortti on monipuolistunut uudella toivotulla Jäsenedut palvelulla.  Seuran tarjoamat yhteistyökumppanien ja muiden sidosryhmien jäsenedut kulkevat nyt siis sähköisenä jäsenistön matkassa näppärästi omassa mobiililaitteessa Jopox-sovelluksessa. Jäsenedut on näin helppo tarjota seuran jäsenille nähtäville ja käytettäväksi. Voitte seurata raporttien kautta myös kuinka paljon eri jäsenetuja on käytetty. Kun palvelu on otettu […]
Lue lisää

Miten helpottaa urheiluseuran valmennusta ja sen seurantaa?

Vuosi lähenee loppuaan ja on hyvä hetki hieman tarkastaa miten sujuvaa ja organisoitua seuranne valmennustyö on. Usein juuri valmentajat ovat heitä, joiden vastuulle seuran valmennustyö yksin painottuu. Haasteeksi tuolloin voi koitua, ettei seuran valmennuksellinen linja ole yhteneväinen vaan kussakin joukkueessa / ryhmässä toimitaan kukin omalla tavallaan. Seuraavat kysymykset auttavat pohtimaan […]
Lue lisää