Urheiluseuran toiminnanohjaus

Jopoxissa urheiluseuran toiminnanohjaus hoituu vaivattomasti. Sähköiset työkalut tuovat tehoa seuratoimintaan. Urheiluseurojen toiminnanohjausjärjestelmä helpottaa näin seuran rahastonhoitajan ja muiden toimihenkilöiden arkea huomattavasti.

Jopox-järjestelmä tarjoaa kaikki seuran ja joukkueen/ryhmän toiminnassa tarvittavat työkalut yhdessä ja samassa paketissa. Näin ollen seuran ja joukkueiden/ryhmien ei tarvitse etsiä ulkopuolisia ratkaisuja yksittäisiin toiminnallisuuksiin vaan kaikki tekeminen ja toiminta seurassa saadaan kätevästi rakennettua yhden järjestelmän sisälle.

Jatkuvaa tuotekehitystä ohjaavat seurat ja käyttäjät itse – järjestelmää kehitetään jatkuvasti asiakastarpeiden pohjalta.