Jopox kotisivupohja uudistui — uusi ulkoasu nyt tilattavissa!

1.9.2020

Jopox tuo kaikille seuroille entistäkin nykyaikaisemmat kotisivut osaksi seuran toiminnanohjausjärjestelmää. Jopox kotisivut integroituvat automaattisesti osaksi seuran toimintaa jolloin sisältö seuran Jopoxista siirtyy automaattisesti oikeille ennakkoon määritellyille paikoille myös kotisivuilla.

Uusi kotisivupohja tarjoaa nykyaikaisen päivityksen sivuston ulkoasuun

Uusi sivupohja hyödyntää sivuston koko leveyttä joka tuo uusia mahdollisuuksia sivusisältöjen rakentamiseen. Olemme pyrkineet parantamaan myös sivuston käytettävyyttä ja selkeyttä sekä luomaan uuden tyyppisen valikkorakentaan palvelemaan urheiluseurojen tarpeita. Uuden kotisivupohjan myötä seura saa myös käyttöönsä uuden valikkotyökalun jolla onnistuu tehdä useampi tasoisia valikkorakenteita sekä muita tärkeitä käyttöä helpottavia päivityksiä.

Kotisivupohjan uusia ominaisuuksia ovat:

• Nykyaikainen, päivitetty ulkoasu — katso mallisivusto täältä!
  • Uusi valikkotyökalu, luo useampi tasoisia valikkorakenteita
  • Etusivun yläbannerin vaihtotyökalu
  • Yläbannerin linkitystyökalu

Uuden kotisivupohjan malliversio löytyy osoitteesta www.jopoxkotisivut.fi

Haluatteko uusia seuranne kotisivut ja toiminnanohjauksen työkalut? Tilaa seurallesi maksuton Jopox esittely täältä!