Jopox Maksupalvelut käytössä Suomen suurimmalla jääkiekkoseuralla ‑JuniorPelicans

21.8.2020

JuniorPelicans on 2016 perustettu päijäthämäläisten jääkiekkoseurojen yhteenliittymä. Seura tarjoaa pelaajilleen koko Päijät-Hämeen alueella pelaajapolun, joka mahdollistaa kilpa- ja harrastustoiminnan lapsesta aikuisikään asti.

Junior Pelicans on menestyvä ja kasvava seuratoiminnan edelläkävijä, joka innostaa kehittymään ja mahdollistaa onnistumisen elämyksiä. Siksi on tärkeää, että myös seuran talous ja rahaliikenne on nykyaikaista ja toimivaa.

Jopox Maksupalvelut on urheiluseuran oma sähköinen maksupalvelu, joka automatisoi laskutuksen ja maksamisen helpoksi ja nopeaksi.

Suomen suurin jääkiekon junioriseura JuniorPelicans halusi nykyaikaistaa laskutuskäytäntöjä, niin uusien kiekkokoulu-ryhmien kuin normaalin seura- ja joukkuetoiminnankin osalta. Jopox Maksupalvelut vastasi tähän tarpeeseen hienosti, kertoo JuniorPelicans ry:n toiminnanjohtaja Ari Suomalainen.

-Jopox kokonaisuudessaan on ollut alusta asti seuralle tärkeä toiminnanohjauksen työkalu ja on hienoa, että pystymme keskittämään mahdollisimman monia toimintoja Jopoxiin. Seurallemme on nyt käynnissä seitsemäs vuosi yhteistyötä Jopoxin kanssa ja tuona aikana järjestelmää on myös jatkokehitetty hyvin asiakaslähtöisesti.

Suomalainen nostaa esille tyytyväiset käyttäjät ja kertoo, että positiivista palautetta on tullut paljon niin “kokeneilta” vanhemmilta kuin uusien harrastajien vanhemmiltakin.

-Kiitosta on saanut etenkin se, että myös normaalit joukkuelaskut voi hoitaa heti ja myös mobiilisti. Kiekkokouluilmoittautumisten yhteydessä käytämme verkkomaksutoimintoa.

“Aikaa on vapautunut seuran ydintoimintoihin ja toiminnan kehittämiseen

Verkkomaksaminen ilmoittautumisten yhteydessä on tuonut selkeitä hyötyjä seuralle niin ajansäästön kuin myös ilmoittautumisten hallinnoinnin kautta. Nyt aikaa on vapautunut seuran ydintoimintoihin ja toiminnan kehittämiseen, kertoo tyytyväinen Suomalainen.

-Jopox Maksupalvelut oli helppo ottaa käyttöön niin seura kuin joukkuetasollakin. Maksupalveluiden myötä seuran laskutus ja ennen kaikkea maksaminen on pitkälle automatisoitua ja se vapauttaa niin seuramme työntekijöiden kuin myös vapaaehtoisten toimihenkilöiden resursseja varsinaisen toiminnan kehittämiseen.