Maksupalvelut tuoneet helpotusta rahastonhoitajien arkeen

6.10.2022

Junior-Pelicans ry on 2016 perustettu päijäthämäläinen juniorijääkiekkoseura. Pelicans tarjoaa pelaajilleen koko Päijät-Hämeen alueella pelaajapolun, joka mahdollistaa kilpa- ja harrastustoiminnan lapsesta aikuisikään asti, kertoo JuniorPelicans toimistopäällikkö Satu Piiparinen.

• Yhdessä suomen suurimmista jääkiekkoseuroista toimii huikeat 70 joukkuetta ja 1200 pelaajaa.
  • Lisäksi seurassa toimii 400 toimihenkilöä ja 200 valmentajaa.
  • Vuodessa JuniorPelicans järjestää 6000 tapahtumaa.
  • Suomen suurin jääkiekkoseura 2017–18, 2018–19 ja 2019–20

Euroopan parhaaksi palkittu junioriseura luottaa Jopoxiin

JuniorPelicans tarjoaa laadukasta seuratoimintaa ja se on huomattu jo kansainvälisestikin, sillä seura palkittiin kesällä European Hockey Clubs Alliancen toimesta Euroopan parhaana junioriseurana.

Jopox on ollut seuran käytössä jo vuodesta 2014 ja he ovatkin ottaneet Jopoxista laajasti käyttöön myös erilaisia lisäpalveluita helpottamaan arkea kuten maksupalvelut ja verkkomaksut, uusi versiopäivitys, sähköiset jäsenkortit sekä vuorovaraustyökalun.

Maksupalvelut helpottamassa seuran arkea jo kahden vuoden ajan

Maksupalveluiden käyttöönotto on tuonut helpotusta rahastonhoitajien arkeen, kerrotaan JuniorPelicansista.  Erityistä kiitosta saa automatisoitu maksuseuranta, joka hoituu automaattisesti maksupalvelu toiminnon ansiosta.

Maksupalvelusta hyötyvät eniten itse käyttäjät eli joukkueiden rahastonhoitajat, laskun maksajat vanhemmat tai muut harrastajat, tiedetään JuniorPelicanssista.

– Kaikki ovat olleet tyytyväisiä palvelun helppouteen sekä nopeuteen. Siinä volyymimäärässä mitä meillä on seurassa laskuja on ongelmia ollut todella vähän esim. maksamisessa, kertoo Piiparinen.

– Laskujen manuaalinen tarkastaminen on käytännössä jäänyt kokonaan pois ja näin jää aikaa enemmän muuhun toimintaan.

”Aikaa säästyy todella paljon eikä tarvitse itse lähetellä maksumuistutuksia tutuille henkilöille.”

Jopox tarjoaa käytännön läheiset koulutukset kaikille palveluilleen kuten myös Maksupalveluiden käyttäjille. Seura saa siis kaiken tarvittavan tuen ja opin sekä ennen kaikkea neuvot seuratoiminnan parhaista käytännöistä. Myös JuniorPelicans on tyytyväinen saamaansa tukeen.

Viimeisimpänä kehitysaskeleena seura on ottanut käyttöönsä kirjanpitoaineiston viennit Jopoxista ja saanut siihen koulutusta.

– Jopox koulutuksista on ollut hyvä vastaanotto.

Tyytyväinen JuniorPelicans kannustaa muitakin seuroja tutustumaan Jopox Maksupalvelujen tuomiin etuihin.

– Kannattaa harkita tarkasti, sillä aikaa säästyy todella paljon eikä tarvitse itse lähetellä maksumuistutuksia tutuille henkilöille, kannustaa Piiparinen ja jatkaa

– Näkisin, että pienessä joukkueessa/seurassa, jossa tapahtumia on vähän, jopa yksi henkilö pystyy hoitamaan laskutuksen sekä joukkueenjohdon tehtävät Jopoxissa, kun hänellä on maksupalvelut tukena.

Jos kiinnostuit seuratoiminnan kehittämisestä mutta seurallanne ei ole vielä Jopox käytössä niin voit varata maksuttoman Jopox esittelyn tästä.