Helppoa varainhankintaa nyt myös laadukkailla ja kotimaisilla Puhdas+ hyvinvointituotteilla

7.4.2021

Uusin Jopox varainhankinnan kumppani Puhdas+ vastaa nykykuluttajan tarpeisiin. Se sopii koko perheelle ja suurin osa tuotteista sopii vegaaneille, siksi se on ihanteellinen myytävä nykyajan varainhankinnan kampanjoissa. Valikoimasta löytyy muun muassa laadukkaita magnesiumtuotteita, D‑vitamiinilisiä ja muita jokapäiväiseen elämään sopivia hyvinvointituotteita.

Lisäaineettomat Puhdas+ hyvinvointituotteet ovat laadukkaita ja kotimaisia sekä orgaanisia ja ekologisia. Tuotteet valmistetaan puhtaista raaka-aineista pohjautuen viimeisimpään tutkimustietoon. 100 % puhdas. Koko perheelle. Vegaaneille sopivia tuotteita. Ei säilöntäaineita. Ei pintakäsittelyaineita. Ei keinotekoisia väri- ja makeutusaineita. Ei magnesiumstearaattia. Ei nauta- ja sikaliivatetta.

VINKKI: Valikoimasta löytyy siis myös lukuisia laadukkaita urheilulliseen ja jokapäiväiseen elämään sopivia hyvinvointituotteita. Seuran jäsenet tai vanhemmat voivatkin halutessaan ostaa tuotteita, vaikka omiin tarpeisiinsa ja kerryttää näin tuottoa omaa oman joukkueensa tai ryhmän kassaan! Jokaisesta Jopox varainhankinnan kampanjasta joukkue/ryhmä saa itselleen 40 % tuoton!

Lisäksi varainhankintatyökalussa on tarjolla useita muita eri toimittajia ja heidän laadukkaat ja laajat tuotevalikoimansa myytäviksi.

Jopox varainhankintatyökalulla luot ja hallitset kampanjoita sähköisesti ja turvallisesti

Jopox tarjoaa joukkueille ja ryhmille helppokäyttöisen ja täysin maksuttoman sähköisen työkalun myyntityöhön. Työkalun avulla tuotteita voi myydä helposti etänä, joka mahdollistaa turvallisen myyntityön seuran jäsenille.

Jopox ‑varainhankintakampanjassa kaikki tapahtuu sähköisesti eikä erillisiä paperilappusia ja manuaalista kirjaamista ja keräämistä enää tarvita. Myynti tapahtuu sähköisen myyjäkohtaisen koodin kautta. Kaikki tieto tallentuu nopeasti työkaluun. Joukkueet ja ryhmät näkevät reaaliajassa, miten myynti etenee ja seuran pääkäyttäjät pystyvät seuraamaan helposti ja hallitsemaan kokonaisuutta.

Näin se toimii:

1. Kampanjan ylläpitäjä valitsee myytävät tuotteet omassa Jopox varainhankintatyökalussa
  2. Luodaan kampanjalle tavoite (kesto, myyntitavoite).
  3. Aloitetaan myyntityö joko etänä myyjäkohtaista linkkiä käyttäen tai perinteisesti kasvotusten.
  4. Kirjataan myynnit sähköisesti Jopox applikaation kautta. Käyttäjä näkee koko ajan reaaliajassa, kuinka paljon kampanjan tavoitteista on kulloinkin täytetty.
  5. Päätetään kampanja ja lähetetään tilaukset toimittajalle nappia painamalla.

Varainhankinnan tavoitteita on helppo seurata työkalun avulla.

Täysin maksuton ja riskitön palvelu

Sähköisen työkalun avulla luotu varainhankinta kampanja on helppo ja turvallinen vaihtoehto joukkueille ja ryhmille. Kampanjan luominen ja hallinnointi on sujuvaa ja nopeaa. Kokonaisuuden tukena ovat selkeät ohjevideot ja opasteet seuran omassa Jopox ‑ylläpidossa.

Jopox varainhankinnan hyötyjä:

• Ei enää yhtään paperista tilauslomaketta.
  • Jopox on valinnut laadukkaat toimittajat seuran puolesta.
  • Myynnin voi hoitaa halutessaan kokonaan sähköisesti ja etänä, jakamalla sähköistä myyjäkohtaista myyntilinkkiä (tämän avulla kasvatat helposti ostajien määrää).
  • Ostaja pääsee linkin kautta itse tilaamaan haluamansa tuotteet verkkokaupasta (tai myös vaihtoehtoisesti suoraan myyjältä).
  • Järjestelmä muistuttaa ja aktivoi myyjiä jatkuvasti koko kampanjan ajan.
  • Varainhankinnan työkalu lisää myyntityön turvallisuutta, koska lähikontakteja ei enää tarvita.

Jopox varainhankintatyökalu on käytettävissä maksuttomasti kaikille Jopox ‑seuroille.