REDS Helsinki ry otti käyttöön Jopox Maksupalvelut helpottamaan seuran toimintaa – ja teki seuran taloudenhallinnan äärettömän helpoksi

5.2.2020

REDS tarjoaa juniorijääkiekkoilijoille joukkueet ja puitteet, joiden tarkoituksena on mahdollistaa pelaajan siirtyminen C‑juniorivaiheessa itse haluamalleen pelitasolle. REDS tarjoaa niin harraste- kuin kilpapelaamiselle loistavan ympäristön. Joukkueiden vastuuvalmennuksessa toimii kokeneita omien alojensa ammattilaisia sekä apuvalmentajina pelaajien aktiivisia vanhempia.

Kaudella 2019–20 REDSissä on pelaajia ‑15 syntyneistä ‑07 syntyneisiin lapsiin, yhteensä 180 innokasta liikkujaa. Seuran kotihalli on Malmin jäähalli, jonne pääosa toiminnasta keskittyy. “Lajitreenien lisäksi kesäaikaan Pukinmäen urheilupuistossa sekä Tammiston SuperParkissa harjoitellaan kehonhallintaa”, kertoo seuran toiminnanjohtaja Juho Karhumäki.

Kaikki rahaliikenne yhden palvelun alle

“REDS otti käyttöönsä Jopox Maksupalvelut heti kauden 2019–2020 alusta. Jopox kokonaisuudessaan on ollut seuralle kullanarvoinen työkalu jo kolmatta kautta. Ennen Jopox Maksupalvelun käyttöönottoa kirjanpidon puutteellisuus sekä laskutuksen automatisointi oli seuralle hieman haastavaa”, Karhumäki muistelee ja jatkaa “Jopox Maksupalvelut ovat avanneet täysin uudenlaisen tavan keskittää koko seuran talous yhden palvelun alle. Saimme seuramme rahavirtojen hallinnan huomattavasti nopeammaksi mikä helpottaa seuratoimintaa monelta osin.”

Maksujen kytkentä kiekkokouluilmoittautumisten yhteyteen on myös säästänyt paljon työaikaa; saamme kerättyä tapahtuman budjetin kasaan heti eikä laskuja tarvitse lähettää jälkikäteen tai kerätä niiden saatavia. Ilmoittautujat ovat myös tykänneet kun seuramme voi tarjota monipuolisia maksuvaihtoehtoja.

Helppokäyttöinen ja nopea oppia

“Jopox Maksupalvelun myötä laskutus, maksaminen ja kirjanpito ovat nyt seuralle hyvin pitkälle automatisoituja. Seuramme käyttäjät ovat kehuneet varsinkin Jopox Maksupalvelun helppoutta ja selkeyttä. Olemme saaneet lisäksi paljon positiivista palautetta Maksupalvelun käytön nopeudesta. Seuran jäsen- ja taloudenhallinnan vaatiessa huomattavasti vähemmän aikaa itse seuran toiminnan kehittämiseen sekä urheilun ilosta nauttimiseen jää huomattavasti enemmän aikaa”, Karhumäki iloitsee.

“Omasta puolestamme voimme suositella tätä palvelua muillekin seuroille jotka haluavat kehittää laskutusta ja taloushallintoaan sekä automatisoida niitä toimintoja jotka ennen vanhaa on tehty käsivoimin”, vinkkaa Karhumäki.

Juho Karhumäki
REDS Helsinki – Toiminnanjohtaja