Asiakastarinat

Peimari United ry kehitti toimintaansa tauon aikana – Jopox oli mukana auttamassa

Peimari United ry on jalkapallon nuori erikoisseura, joka tekee asiat uudella sekä innostavalla tavalla ja kehittää omalla panoksellaan suomalaista jalkapalloa kohti kansainvälistä tasoa.

– Seuramme panostaa valmennuksen laatuun maksimaalisesti, kertoo Olli Dahl, Peimari United ry:n puheenjohtaja.

Seurassa onkin kohta 10 vuoden ajan ollut kolme kokopäivätoimista ammattivalmentajaa Portugalista, jotka vastaavat joukkueiden valmennuksesta aina nappuloista aikuisiin.

”Jopox on pitkän kehitystyön tuloksena hioutunut toimivaksi järjestelmäksi”

Tarve kehittää seuran toimintaa yhä eteenpäin heräsi keväällä kun seura havaitsi kotisivujensa tarvitsevan päivitystä. Seuran entiset kotisivut olivat jo aikansa eläneet ja hankalat päivittää, samalla seura halusi myös keskittää kaikki tärkeimmät toiminnallisuudet jäsenrekisteristä laskutukseen sekä viestintään yhden ja saman palvelun alle.

Tauko seuratoiminnasta antoi seuralle hyvän ajankohdan saattaa uudistus loppuun ja kumppaniksi valikoitui Jopox.

– Monipuolinen Jopox järjestelmä vaikutti sopivan kotisivujen ja muiden palveluiden osalta hyvin tarpeisiimme,  joten valitsimme Jopoxin.

Jopoxin käyttöönotto sisältää aina koko seuran käyttöönottokoulutuksen, joka voidaan toteuttaa joko paikan päällä tai halutessa etänä verkon kautta.

Tiesitkö, että Jopoxissa seura ei jää yksin, vaan koulutamme, tuemme ja opastamme asiakasseurojamme jatkuvasti.

Jopoxin käyttöönotto sujui erittäin hyvin ja Jopoxin koulutustilaisuus sai  hyvää palautetta seuraväeltämme jälkeenpäin, muistelee tyytyväinen Dahl.

– Ja vaikka uusien kotisivujemme avausajankohta osui juuri keskelle parasta lomakautta heinäkuussa, niin silti saimme kaiken kuntoon ja tarvitsemamme tuen Jopoxilta.

Dahl toivoo mukavia elämyksiä loppukauteen futiksen merkeissä kaikille, niin joukkueille, pelaajien vanhemmille ja seuran sekä joukkueiden toimihenkilöille ja tottakai myös Peimari Fans kannattajayhdistyksemme runsas määräiselle jäsenistölle ja faneille!

Avainsanat tässä uutisessa:

Muita samaan aiheeseen liittyvä uutisia ja asiakastarinoita:

Seuran kehittäminen alkaa sujuvasta tiedonkulusta, johdonmukaisuudesta ja yhteistyöstä eri toimijoiden kanssa – KaaPo ry näyttää esimerkkiä

Monet urheiluseurat pohtivat jatkuvasti, miten kehittää urheiluseuratoimintaa sujuvammaksi ja helpommaksi. Jalkapallon erikoisseura Kaarinan Pojat (KaaPo) tietää hyvin organisoidun seuratoiminnan kulmakivet. ­ Vuonna 1958 perustetun kaarinalaisen seuran arvoja ohjaavat positiivisuus, luotettavuus, iloisuus ja yhteisöllisyys. Tämä näkyykin KaaPo:n toiminnassa ulospäin, sillä seura valittiin vuonna 2017 vuoden urheiluseuraksi.  Tällä hetkellä seura kasvaa voimakkaasti. Syksyllä […]
Lue lisää

Uutta Jopoxissa – Jäsenedut!

Jopox sähköinen Jäsenkortti on monipuolistunut uudella toivotulla Jäsenedut palvelulla.  Seuran tarjoamat yhteistyökumppanien ja muiden sidosryhmien jäsenedut kulkevat nyt siis sähköisenä jäsenistön matkassa näppärästi omassa mobiililaitteessa Jopox-sovelluksessa. Jäsenedut on näin helppo tarjota seuran jäsenille nähtäville ja käytettäväksi. Voitte seurata raporttien kautta myös kuinka paljon eri jäsenetuja on käytetty. Kun palvelu on otettu […]
Lue lisää

Miten helpottaa urheiluseuran valmennusta ja sen seurantaa?

Vuosi lähenee loppuaan ja on hyvä hetki hieman tarkastaa miten sujuvaa ja organisoitua seuranne valmennustyö on. Usein juuri valmentajat ovat heitä, joiden vastuulle seuran valmennustyö yksin painottuu. Haasteeksi tuolloin voi koitua, ettei seuran valmennuksellinen linja ole yhteneväinen vaan kussakin joukkueessa / ryhmässä toimitaan kukin omalla tavallaan. Seuraavat kysymykset auttavat pohtimaan […]
Lue lisää