Peimari United ry kehitti toimintaansa tauon aikana – Jopox oli mukana auttamassa

22.7.2020

Peimari United ry on jalkapallon nuori erikoisseura, joka tekee asiat uudella sekä innostavalla tavalla ja kehittää omalla panoksellaan suomalaista jalkapalloa kohti kansainvälistä tasoa.

- Seuramme panostaa valmennuksen laatuun maksimaalisesti, kertoo Olli Dahl, Peimari United ry:n puheenjohtaja.

Seurassa onkin kohta 10 vuoden ajan ollut kolme kokopäivätoimista ammattivalmentajaa Portugalista, jotka vastaavat joukkueiden valmennuksesta aina nappuloista aikuisiin.

”Jopox on pitkän kehitystyön tuloksena hioutunut toimivaksi järjestelmäksi”

Tarve kehittää seuran toimintaa yhä eteenpäin heräsi keväällä kun seura havaitsi kotisivujensa tarvitsevan päivitystä. Seuran entiset kotisivut olivat jo aikansa eläneet ja hankalat päivittää, samalla seura halusi myös keskittää kaikki tärkeimmät toiminnallisuudet jäsenrekisteristä laskutukseen sekä viestintään yhden ja saman palvelun alle.

Tauko seuratoiminnasta antoi seuralle hyvän ajankohdan saattaa uudistus loppuun ja kumppaniksi valikoitui Jopox.

- Monipuolinen Jopox järjestelmä vaikutti sopivan kotisivujen ja muiden palveluiden osalta hyvin tarpeisiimme,  joten valitsimme Jopoxin.

Jopoxin käyttöönotto sisältää aina koko seuran käyttöönottokoulutuksen, joka voidaan toteuttaa joko paikan päällä tai halutessa etänä verkon kautta.

Tiesitkö, että Jopoxissa seura ei jää yksin, vaan koulutamme, tuemme ja opastamme asiakasseurojamme jatkuvasti.

Jopoxin käyttöönotto sujui erittäin hyvin ja Jopoxin koulutustilaisuus sai  hyvää palautetta seuraväeltämme jälkeenpäin, muistelee tyytyväinen Dahl.

- Ja vaikka uusien kotisivujemme avausajankohta osui juuri keskelle parasta lomakautta heinäkuussa, niin silti saimme kaiken kuntoon ja tarvitsemamme tuen Jopoxilta.

Dahl toivoo mukavia elämyksiä loppukauteen futiksen merkeissä kaikille, niin joukkueille, pelaajien vanhemmille ja seuran sekä joukkueiden toimihenkilöille ja tottakai myös Peimari Fans kannattajayhdistyksemme runsas määräiselle jäsenistölle ja faneille!