Uutiset

Kausikohtaisella jäsenrekisterillä selkeyttä seuratoimintaan

Useat seurat ovat juuri järjestäytyneet uudelle kaudelle. Toimivan ja ajan tasalla olevan jäsenrekisterin merkitys on viime aikoina korostunut entisestään.

– Jopoxin kausikohtainen jäsenrekisteri on urheiluseuralle kaiken toiminnan ydin, siihen kytkeytyy suuri osa seuran toiminnasta aina viestinnästä laskutukseen ja tilastointiin, kertoo Jopoxin myyntipäällikkö Jaakko Isokoski

Myös jäsentiedot pysyvät ajan tasalla kausien vaihtuessakin, kun jäsenet voivat päivittää itse omia yhteystietojaan Jopox –pukukopin ja mobiilisovelluksen kautta.

Seura ja joukkueet/ryhmät Jopoxissa järjestäytyvät uudelle kaudelle.

Jopox on ainoana toimijana markkinoilla rakentanut jo 15 vuoden ajan seuroille kausikohtaista jäsenrekisteriä, jossa järjestelmä ohjaa järjestäytymään uudelle kaudelle. Näin jäsenrekisteristä tippuvat pois ne henkilöt, jotka eivät ole enää toiminnassa mukana.

Jopox jäsenrekisteri tarjoaa seuralle aina selkeän kausikohtaisen näkymän aktiivisista mukana olevista jäsenistä, jossa ei näy seuran entisiä jäseniä.

– Olemme havainneet yli 15 vuoden kokemuksella että kausikohtainen jäsenrekisteri luo tasapainoista rytmiikkaa urheiluseuran arkeen ja toimintaan. Kausiluontoisuuden puuttuessa seuralla jää helposti jäsenrekisteriin kummittelemaan toiminnasta pois jääneitä käyttäjiä, tiivistää Isokoski.

Kun uusi asiakas ottaa järjestelmän käyttöön voidaan seuran vanha jäsenrekisteri siirtää veloituksetta Jopoxiin.

– Näin seura pääsee aloittamaan aktiivisen jäsenrekisterin kokoamisen seura- sekä joukkue- /ryhmätasolla ja hidas manuaalinen jäsentietojen luominen tyhjästä jää pois, vinkkaa Isokoski.

Jopox jäsenrekisteri täyttää asetusten edellyttämät tietosuojavaatimukset. Esimerkiksi salassapito ja tietosuojasuostumusten kerääminen jäseniltä tapahtuu sähköisesti, mikä myös säästää seuran toimihenkilöiltä aikaa ja vaivaa.

Jopox on urheiluseurojen oma palvelu, josta löytyy sähköisenä kaikki seurojen tarvitsemat työkalut seuratoiminnan pyörittämiseen. Siinä missä ennen jäsenrekisteriä ylläpidettiin ruutuvihossa, ottelut merkittiin almanakkaan ja viestintää hoiti joukkueen johtaja soittelemalla ympäriinsä, nyt yksi verkkopalvelu pystyy hoitamaan näitä tehtäviä ja aikaa jää harrastamisesta sekä urheilun ilosta nauttimiseen.

Avainsanat tässä uutisessa:

Muita samaan aiheeseen liittyvä uutisia ja asiakastarinoita:

Seuran kehittäminen alkaa sujuvasta tiedonkulusta, johdonmukaisuudesta ja yhteistyöstä eri toimijoiden kanssa – KaaPo ry näyttää esimerkkiä

Monet urheiluseurat pohtivat jatkuvasti, miten kehittää urheiluseuratoimintaa sujuvammaksi ja helpommaksi. Jalkapallon erikoisseura Kaarinan Pojat (KaaPo) tietää hyvin organisoidun seuratoiminnan kulmakivet. ­ Vuonna 1958 perustetun kaarinalaisen seuran arvoja ohjaavat positiivisuus, luotettavuus, iloisuus ja yhteisöllisyys. Tämä näkyykin KaaPo:n toiminnassa ulospäin, sillä seura valittiin vuonna 2017 vuoden urheiluseuraksi.  Tällä hetkellä seura kasvaa voimakkaasti. Syksyllä […]
Lue lisää

Uutta Jopoxissa – Jäsenedut!

Jopox sähköinen Jäsenkortti on monipuolistunut uudella toivotulla Jäsenedut palvelulla.  Seuran tarjoamat yhteistyökumppanien ja muiden sidosryhmien jäsenedut kulkevat nyt siis sähköisenä jäsenistön matkassa näppärästi omassa mobiililaitteessa Jopox-sovelluksessa. Jäsenedut on näin helppo tarjota seuran jäsenille nähtäville ja käytettäväksi. Voitte seurata raporttien kautta myös kuinka paljon eri jäsenetuja on käytetty. Kun palvelu on otettu […]
Lue lisää

Miten helpottaa urheiluseuran valmennusta ja sen seurantaa?

Vuosi lähenee loppuaan ja on hyvä hetki hieman tarkastaa miten sujuvaa ja organisoitua seuranne valmennustyö on. Usein juuri valmentajat ovat heitä, joiden vastuulle seuran valmennustyö yksin painottuu. Haasteeksi tuolloin voi koitua, ettei seuran valmennuksellinen linja ole yhteneväinen vaan kussakin joukkueessa / ryhmässä toimitaan kukin omalla tavallaan. Seuraavat kysymykset auttavat pohtimaan […]
Lue lisää