Urheiluseuran tiedonhallinta

Jopoxissa urheiluseuran ja joukkueiden/ryhmien tiedonhallinta on helppoa. Jopox kerää seuran, joukkueiden/ryhmien ja harrastajien historian ja tiedot yhteen pakettiin. Tätä arvokasta tietoa seurat, joukkueet/ryhmät ja harrastajat voivat hyödyntää itsensä ja toimintansa kehittämisessä. Järjestelmällinen tiedonhallinta mahdollistaa urheiluseuran tiedolla johtamisen ja pelaajapolun seuraamisen juniorin ensimmäisistä harjoituksista alkaen.

Kaikki tieto on tallessa kausikohtaisesti yhdessä ja samassa paikassa aina aktiivisuustilastoista testituloksiin sekä muihin seuratason tietoihin. Näin arvokas data seuran- ja harrastajien osalta ei lähde seurasta pois toimihenkilöiden vaihtuessa kausittain vaan tieto säilyy aina kaudesta toiseen.