Asiakastarinat

Tuhansia euroja sukkamyynnistä juniorijoukkueelle

KPV:n E07-tyttöjen juniorijoukkue toimi Jopox-varainhankintatyökalun pilottina. Joukkue myi 27 myyjän voimin yli 13 000 euron edestä Lenzin tuotteita ja saavutti reilun 5000 euron varainhankintatulot joukkueelle.

Tavoite ylitettiin noin tuhannella eurolla, eli pääsimme viime vuoden myyntilukuihin. Myyntityötä vaikeuttivat muut samankaltaiset varainhankintakampanjat alueellamme, joukkueenjohtaja Markus Ketola kertoo.

Sukkamyynnissä kansiomyynti oli edelleen vahvassa roolissa. Varainhankintatyökalulla voikin tehdä myyntiä tuttuun tapaan tapaamalla asiakkaita kasvokkain, uutena mahdollisuutena lisäksi tulee vielä mahdollisuus myydä täysin sähköisesti sähköpostin ja sosiaalisen median avulla.

Jalkapallojoukkueessa huomattiin, että myyntiä vauhditti hallinnasta löytyvä uusi varainhankintamoduuli.

Moduuli loi joukkueen sisälle pienen kilpailutilanteen, jonka ansiosta uskon muutaman myyjän myyneen enemmän. Myös joukkueen toimihenkilöille reaaliaikainen tilanneseuranta myyntikampanjasta oli erinomainen lisä, koska sen avulla pystyi motivoimaan myyjiä, Ketola kertoo.

Iso osa asiakkaista teki tilauksen itsenäisesti uuden varainhankintatyökalun avulla.

Käyttöliittymä oli selkeä ja tilausprosessi suoraviivainen, Ketola kiittelee.

Kehitysideana joukkueenjohtaja Ketola toivoo, että varainhankintatyökalusta voisi saada vielä kattavampaa raportointia toimihenkilöille.

– Haluaisimme listan myynneistä myyjittäin, jolloin tietäisimme, paljonko kyseisen myyjän täytyy tilittää joukkueelle rahaa.

Jopox-tiimissä varainhankintatyökalun kehitys jatkuu ja pian työkalu on kaikkien seurojen sekä joukkueiden käytettävissä.

Varainhankintatyökalun toteuttaminen perustuu Jopoxin keskeiseen kehittämisteemaan, eli miten voidaan kanavoida ulkopuolista rahaa junioritoimintaan hyödyntämällä olemassa olevaa seuran Jopox-järjestelmää ja kehittyvää tekniikkaa, Jopoxin asiakkuusjohtaja Tom Hedman toteaa.

Avainsanat tässä uutisessa:

Muita samaan aiheeseen liittyvä uutisia ja asiakastarinoita:

Varainhankintaa voi nyt tehdä tyylikkäillä, ympäristöystävällisillä ja suomalaisilla puhdistustuotteilla.

Ammattiostajana työskennellyt Pirjo Meriö osti milloin mitäkin tuotteita 13-vuotiaan kummityttönsä Helmin luistelu- ja tanssiharrastuksen tukemiseksi. Harmittavan moni varainhankintatuote oli tuotettu muualla vaikka sitä myytiin kotimaisuuden varjolla. Alkuperän lisäksi harmitti huono hinta-laatusuhde. Pirjolla heräsi halu luoda tuotesarja, jonka takana voi itse täysin seisoa ja jota Helmin perhe voi ilolla myydä sukulaisilleen […]
Lue lisää

Jopox toi maksuttoman työkalun urheilutoiminnan varainhankintaan

Jopoxista löytyvällä varainhankintatyökalulla kassan kasvattaminen on nopeaa ja helppoa! Etsitkö ideoita urheilutoiminnan varainhankintaan? Mietitkö, kuinka joukkueelle voisi kerätä rahaa helpommin? Sähköisen tilaamisen avulla on helppo kasvattaa ostajien määrää ja tuoda lisää euroja joukkueen toiminnan tueksi. Jopoxissa varainhankinnan myyntikampanjan ylläpitäjä pystyy seuraamaan jatkuvasti, miten myynti etenee. Nyt myös seura pystyy seuraamaan […]
Lue lisää

Parempaa urheiluseuratoimintaa

Salibandyseura Nibacoksella ei ennen ollut yhteistä tiedotuskanavaa ja joukkueet hoitivat tiedottamisen kukin omia kanaviaan käyttäen. Tästä tuskasta lähti tarve yhtenäistää toimintaa ja seurassa otettiin Jopox käyttöön. Pian seurassa huomattiin, että Jopox tarjoaa paljon enemmän kuin vain apua viestintään. – Jopox on helppokäyttöinen järjestelmä, joka sopii jokaiselle urheiluseuralle. Perusnettisivun alta löytyy […]
Lue lisää