Maksupalvelu

Jopox Maksupalvelut automatisoi laskutuksen ja maksamisen ennennäkemättömän helpoksi. Seuramaksut suoritetaan verkkomaksuina ja valittavissa on useita eri maksutapoja. Jopox Maksupalvelut tarjoaa seuralle ja joukkueille työkalun muodostaa myös valmista kirjanpitoaineistoa todella kätevästi ja helposti!

Laskutus

Helppokäyttöisellä Jopox-laskutustyökalulla luot yksittäisiä laskuja tai massalaskutusta isommalle vastaanottajaryhmälle kerralla. Voit laskuttaa joukkueesi jäseniä, yhteistyökumppaneita tai muita ulkopuolisia tahoja lähettämällä laskut suoraan vastaanottajan sähköpostiin. Joukkueen jäsenet löytävät laskut myös omien tunnusten avulla Jopox mobiilisovelluksesta.

Maksaminen

Harrastajat ja heidän huoltajat voivat valita itse maksutavan kun käytössä verkkopankki, luotto- ja pankkikortti sekä lasku tai osamaksu. Maksaminen onnistuu myös heti ilmoittautumisen yhteydessä kun verkkomaksut on kytkettävissä Jopox lomaketyökalun lomakkeisiin.

Maksajan ei tarvitse syöttää mitään laskun maksutietoja käsin, kaikki tiedot maksua varten tulevat automaattisesti oikein. Viitteet kulkevat automaattisesti laskuissa mukana ja laskujen tuplamaksaminen on estetty. Automaattiset maksumuistutukset puolestaan muistuttavat erääntyvistä maksuista ja Jopox sovelluksesta voi tarkistaa oman maksuhistorian.

Tulojen hallinta

Maksupalvelussa näet automaattisesti reaaliaikaisen tilanteen maksetuista, maksamattomista ja lähetetyistä laskuista sekä maksuista. Laskujen lähetys ja tulojen hallinta Jopoxissa muodostaa automaattisesti kirjanpitoaineistoa. Hallinnoit myös mahdollisia Jopoxin ulkopuolisia tuloja ja merkitset ne tuloina Jopoxin tapahtumahallintaan.

Menojen hallinta

Pystyt hallinnoimaan joukkueesi menoja kirjaamalla ne suoraan Jopoxiin, liittämällä kuitit mukaan ja arkistoimalla ne helposti. Kirjaat myös Paytrail-tilitykset helposti: järjestelmä laskee automaattisesti myös kulut. Menojen kirjaus ja hallinta muodostavat kätevästi maksuperusteista kirjanpitoaineistoa.

Kirjanpitoaineiston hallinta

Kirjanpitoaineiston syntymisen pohjalla on seuran alustama tilikartta, johon tulot ja menot kohdistetaan. Jopoxissa muodostat kirjanpitoaineistoa laskujen lähettämisen ja kulujen kirjaamisen kautta. Seura, joukkue tai ryhmä saa helposti järjestelmästä ulos valmista kirjanpitoaineistoa vientitiedostona. Ei tarvetta ylläpitää erillisiä exceleitä Maksupalvelun rinnalla!

Yhteistyössä

Nopeuttaa tutkitusti seuran rahaliikennettä

Monipuoliset maksutavat

Automaattinen maksujen seuranta