Esport Oilers etsi toiminnanohjausjärjestelmää, jolla helpottaa seuran arkea kokonaisvaltaisesti

26.10.2020

Esport Oilers on yksi menestyneimmistä salibandyseuroista ja tällä hetkellä jäsenmäärältään Suomen toiseksi suurin salibandyseura. Seurassa liikkuu n. 1800 jäsentä, reilussa 80:ssä joukkueessa ja harrasteryhmässä.

Kaikki seuran tarvittavat arkitoiminnot samalle alustalle

Lähdimme etsimään järjestelmää, jonka avulla pystyisimme keskittämään niin seuran toimiston kuin yksittäisten joukkueidenkin arkitoimintoja yhdelle ja samalle alustalle, kertoo Esport Oilers ry:n toiminnanjohtaja Jouni Vehkaoja.

- Jopoxin avulla pystymme tuomaan jäsenrekisterin, viestinnän, sekä ajanhallinnan/ joukkuekalenterin kaikki samaan systeemiin.

Valinta eri vaihtoehtojen välillä osoittautui seuralle selkeäksi, ja seura otti Jopoxin käyttöönsä. Seura sai myös ensimmäisenä uudistetun Jopox kotisivupohjan käyttöönsä.

- Kilpailutimme muutamia eri palveluntarjoajia, joista Jopox osoittautui meidän tarpeisiimme selkeästi parhaaksi vaihtoehdoksi. Päätöksen viimeisteli nykyaikaiset seuran toimintaan integroidut kotisivut.

Uusi kotisivupohja on helppo käyttää niin ylläpitäjän kuin asiakkaan.

Uusi Jopox — kotisivupohja taipuu moneen tarpeeseen. Kotisivut on helppo käyttää niin ylläpitäjän, kuin asiakkaan näkökulmasta, iloitsee tyytyväinen Vehkaoja.

Etätyöskentelyllä käyttöönotto sujui turvallisesti ja tehokkaasti

- Kaikki käyttöönottoa myöten on sujunut hyvin, kiitos Jopoxin erinomaisen asiakaspalvelun. Toimiston ja joukkueiden käyttöönottokoulutukset ovat sujuneet moitteettomasti ajan hengen mukaisilla etäkoulutuksilla.

Myös Jopoxissa ollaan tyytyväisiä siihen, että Esport saatiin mukaan jatkuvasti kasvavaan Jopox tiimiin. Esport Oilersin toiminnasta näki heti alusta saakka että kyseessä on jatkuvasti kehittyvä ja eteenpäin pyrkivä huippuseura. Tällaisia suunnan näyttäjiä tarvitaan aina, toteaa Jopoxin myyntipäällikkö Jaakko Isokoski.

Jopox käyttöön teidänkin seuraan?